Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

Nowy klient (niezarejestrowany)

Nowi klienci to tacy, którzy nie figurują jeszcze w naszej bazie danych, z uwagi na to mogą oni jedynie zakupić pliki aktywacyjne do nowych programów a nie aktualizacji.

Jeżeli wcześniej nasze programy były kupowane poprzez dystrybutorów, to nie oznacza to, że automatycznie klient znajduje się w naszej bazie danych aby to sprawdzić wystarczy spróbować się zalogować (login i hasło wysłaliśmy na adres e-mail). Jeśli z jakichś przyczyn nie otrzymali Państwo danych do logowania proszę do Nas napisać na poczta@brit.pl. Aby się zalogować należy wypełnić pola logowania w górnej części strony:


Jest to ważne dlatego, że aby móc wygenerować plik aktywacyjny musimy mieć dane firmy oraz wiedzieć gdzie ten plik wysłać.

Przed zakupem nowi klienci muszą się zarejestrować podając swoje dane rejestracyjne w panelu dodającym nowego klienta (aby wprowadzić nowego klienta klikamy [Nowy klient] obok okna logowania).


Zaznaczamy, że każde pole musi zostać wypełnione (oprócz telefonu), aby można było sfinalizować rejestrację klienta. Po zarejestrowaniu klienta dane do logowania (zarówno do sklepu jak i portalu BRIT) otrzyma na wcześniej podany adres e-mail.

Po wybraniu programów z tabelki (zakładka DOSTĘPNE PROGRAMY) i dodaniu ich do koszyka można przejść do FINALIZACJI ZAMÓWIENIA lub w wypadku pomyłki usunąć niechciane produkty z koszyka.

W panelu Finalizacja zamówienia należy sprawdzić czy wyświetlane dane klienta są prawidłowe (adres pobierany jest z pola "Do faktury".). Jeśli tak to należy kliknąć "Zapłać przez Przelewy24.pl". Dane służą jedynie do weryfikacji nadawcy przelewu. Jeżeli chcesz coś zmienić kliknij na "Anuluj płatność".

Ostatnim krokiem jest pobranie kluczy do zakupionych programów. W tym celu klikamy na przycisk Pobierz klucze do nowych programów. Zostanie wyświetlona strona z historią zakupionych programów w firmie BRIT. Przy każdym programie jest możliwość wygenerowania klucza aktywacyjnego.


Po kliknięciu przycisku "Wygeneruj i pobierz klucz" klient ma możliwość zapisu pliku aktywacyjnego na dysku, dodatkowo plik ten zostanie wysłany na wcześniej podany adres e-mail.