Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

Klient zarejestrowany w bazie

Klient zarejestrowany w bazie po przejściu do Sklepu i poprawnym zalogowaniu (login i hasło wysłaliśmy na adres e-mail) ma możliwość zakupienia plików aktywacyjnych do programów płacąc za aktualizację lub nowy program.

Po zarejestrowaniu się w sklepie, w zakładce HISTORIA ZAKUPÓW wyświetlone zostaną wszystkie posiadane programy klienta. W sekcji tej można wygenerować i pobrać klucz aktywacyjny do każdego posiadanego programu klienta.


Zakup aktualizacji oraz nowych programów realizowany jest w sekcji DOSTĘPNE PROGRAMY. Sekcja ta zawiera dwie tabele, które wyświetlają możliwości zakupu dostępnych aktualizacji oraz nowych programów. W przypadku klientów, którzy posiadają dystrybutora, zakup programów jest nie możliwy. W takim przypadku, aby zakupić program trzeba skontaktować się z dystrybutorem. Po wybraniu konkretnego programu i wciśnięciu przycisku DO KOSZYKA program zostanie wrzucony do koszyka, gdzie można sfinalizować zamówienie.